الاثنين، 21 أكتوبر 2013

حكاية زوجة مراهقة


تهدف هذه المواضيع للتوعية العامة في التقافة الجنسية
وليس لنشر الإثارة الجنسية او الفساد والرديلة

جديد فى جديد يقدم لكم
حكاية زوجة مراهقة


                        

جديد فى جديد يقدم لكم

حكاية زوجة مراهقة



جديد فى جديد يقدم لكم

حكاية زوجة مراهقة
من سنتين جم ناس سكنوا فى الشقه اللى أدامنا والدور فى 

العماره عباره عن شقتين بس وبيكونوا قصاد بعض يعنى شباك 


اوضه من عندهم يطل على شباك اوضه من عندنا


المهم طلعوا راجل ومراته وابنهم وبنتهم دايما الراجل ومراته 

مسافرين وده طبعا عرفته بعد كده وبيسيبوا ولادهم لوحدهم 


وييجوا فى اجازات رحنا انا وجوزى نتعرف عليهم ونرحب بيهم


كانوا اجازه شهرين وطبعا كل كام يوم زيارات متبادلة كاننا نعرف 


بعض من زمان البنت كانت اصغر منى انا وقتها كنت 29 سنه 


والبنت كانت فى تانيه جامعه وابنهم بأى حكايه


واد انما ايه اسمر ووسيم وعريض من فوق بصراحه اول ماشفته 


حسيت انى هموت وانام فى حضنه ولو مره واحده


هو كان بيشتغل واجازته يوم الجمعه والسبت وطبعا كنت بحاول 


اقرب منه واكلمه بدلع بس لما يكون محدش واخد باله والحقيقه 


هو كان محترم أوى واكيد بيقول فى باله دى مرات جارنا


وفضل يتعامل معايا على الاساس ده وانا هتجنن عليه لحد اجازه 


امه وابوه ماخلصت وسافروا وطبعا الست فضلت توصينى على بنتها 


وانتى اختها الكبيره ودايما اسألى عنها وكدا يعنى


انا قلت بس جت لحد عندى بأيت كل يوم اول ماجوزى يخرج 


لشغله وكان بيخرج بدرى قبلهم اجرى اخبط عليهم واسألهم لو 


عايزين حاجه وادخل اقعد شويه واخرج


فضل الحال كده فتره وفى يوم اجازه شريف وده يبأى اسمه وكان 


يوم سبت واخته راحت جامعتها وجوزى فى الشغل رحت اخبط 


عليه فتح لكن بعد وقت طويل قلت اكيد فيه حاجه بيعملها


لقيته لابس شورت وقميص مفتوح شكله لبسه بسرعه لما الباب 


خبط انا شفت جسمه من القميص وشعر صدره اتجننت كان هاين 


عليه ارمى نفسى فى حضنه بس مسكت نفسى


زى كل مره سألته لو عاوز حاجه ودخلت حسيت انه مرتبك قلتله 


تحب اعملك فطار قال لا شكرا طب اعملك شاى قال لا انا صممت 


قلت لازم اعملك شاى شكلك تعبان من الشغل ياحرام


اضطر يوافق طبعا اتلكعت شوية فى المطبخ طبعا نسيت اقولكم 


انى وانا معدية للمطبخ عديت على اوضه ببص بطرف عينى لقيت 


كمبيوتر مفتوح وفيلم سكس شغال قلت عشان كده هو مرتبك 


واتاخر لما فتحلى الباب ومكنش راضى اعمل له شاى المهم 


عملت نفسى مش واخده بالى وعملت الشاى وقدمته وانا باحاول 


اتكلم معاه بدلع واقوله شكلك كنت بتشتغل واغمز بعينى


وارجع اقول يعنى جايب معاك شغل بتخلصه هنا واضحك ضحكه 


مايصه وطبعا هو مش على بعضه وانا بحاول شويه احط ايدى على 


بطنى وشويه على صدرى العب فى سلسله دهب لابساها بس 


ايدى امشيها على صدرى كانى مش قصدى وهو عينه هتطلع 


على صدرى المهم خرجت وقلتله لو عاوز حاجه اندهلى ورحت 


بصيت عليه ورفعت عينى على وشه لقيته اتلخبط ومشيت ورحت 


شقتى لقيتنى هايجه ومش قادره طب اعمل ايه المنيل ده 


هيجننى من بعيد لبعيد امال لو نمنا مع بعض  هعمل ايه


طبعا اضطريت العب بايدى فى صدرى واعمل مع نفسى لحد 


مانزلتهم وقلت لازم الواد ده انام معاه بأى طريقه





نسيت اقولكم هو كان اصغر منى بسنتين يعنى 27 سنه المهم 


جت سفرية شغل لجوزى يوم الخميس وهيرجع يوم الخميس اللى 


بعده قلت بس هيحصل


يوم السبت الصبح لبست قميص نوم اسود قصير مفتوح من أدام 


اصلى بيضا والاسود يجنن عليه ونص بزازى خارجه منه ورحت 


ناحية الشباك اللى بيطل عليهم وجبت كرسى وقفت عليه وفضلت 


اخبط واعمل صوت كانى بنفض وهو مكدبش خبر سمع الصوت جه 


يبص وانا عملت نفسى مش واخده بالى وفضلت اهز فى صدرى


وافتح رجلى وانضف الشباك من فوق واديله ضهرى واوطى عشان 


يشوفنى من وراء تحت قميص النوم الشفاف


المهم نزلت ولبست روب فوق القميص ورحت اخبط عليه اكيد عرف 


انا وبطمن عليهم زى كل يوم المره دى فتحلى بالشورت بس 


مفيش قميص دخلت وقفلت الباب ورايا وسألته اخبارك ايه


وانا عينى على شعر صدره وجسمه وهو مرتبك ونفسه سريع 


وعينه على صدرى قلتله تحب اعملك شاى قال ماشى رحت على 


المطبخ ببص على الاوضه لقيت فيلم سكس شغال المهم 


عملت الشاى وبدل ماوديه بره الصاله دخلت على الاوضه وندهتله 


ياشريف 


انا حطيتلك الشاى هنا لقيته جه جرى مخضوض وشافنى باتفرج 


قلتله ايه الفيلم الحلو ده ممكن اتفرج معاك؟


ارتبك وقال لا ددده قلتله مفيش داعى للاحراج انا متجوزه وفاهمه 


الحاجات دى يعنى عادى بالنسبه لى قعدت وشديته من ايده 


جنبى 


على الكنبنه وشويه شفت الفيلم اشتغل فى الكميوتر انا اتجننت 


واضحك بمرقعه واقول ياه ده فيلم حلو اوى وارفع رجل على رجل 


وهو عينه هتطلع عليه رحت متسحبه جنبه حبه حبه وحطيت ايدى 


على ضهره  وانا بتكلم واقول ياترى بأه ياشريف تعرف 


نعمل زيهم كده؟ اتلخبط وقال انا لا ومش عارف ايه قلتله مالك 


اتخضيت ليه انا باسأل عادى وايدى بتحسس على جسمه ورحت 


مديت ايدى جوه احسس على جسمه  راح واخدنى 


فى حضنه وشفايفى جوه شفايفه وفضل يبوس وايده على صدرى


راحت مطلعاها تقفش فيها وتش الحلمات وانا مش قادره حضنته 


اوى وخربشته فى ضهره 


 آه واوه كمان راح قايم  وراح وفضل معاى وانا اتحرك لفوق ولتحت


اخبط فيه  وهو يخبط فى وفضل معاى  لما نزلنا مع بعض

  

                 




لحد ماهدينا قمنا قعدنا  وهو ساكت زى ميكون 


مش قادر يبصلى قلتله على فكره قالى نعم ؟ قلتله انت طلعت 


جنان اوى 


انا احب اللى من النوع ده قالى بجد يعنى انا عجبتك ؟


قلتله طبعا وياريت نبأه مع بعض دايما وننام مع بعض على طول رد 


بسرعه قال موافق بس مش هينفع الا يوم السبت عشان اختى 


بتكون مش هنا قلتله معنديش مانع ميعادنا كل يوم سبت 


قاللى ده نسميه يوم الحب وراح ضاحك وانا ضحكت بمرقعه وحضنا 


بعض ومن يومها وانابحبه  ومش قادره ابعد عنه



                            

المصدر https://www.facebook.com/QssJnsyhFyMnthAlldhh?ref=stream&viewer_id=0


جديد فى جديد يقدم لكم
حكاية زوجة مراهقة

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق